Ryfylkedagane 2024

VELKOMMEN TIL RYFYLKEDAGANE 40 ÅR!

Me kan by på eit spennande konsertprogram med Distriktsmusikarane i Ryfylke med Eirik Fosstveit frå Sauda, utedans med FYK, utedans med The Rasing Steins og STAUT!

Her vil du finna lenke til billettar og festivalpass. Billettsalet startar fredag 15. mars klokka 19.00. Du kan kjøpa festivalpass og billettar til rabattert pris fram til og med 8. april:

>> FESTIVALPASS:
For 750,- kroner får du eit pass som gir tilgang til klassisk konsert med Distriktsmusikarane på torsdag, Ryfylkefest med FYK på fredag og Ryfylkefest med The Rasing Steins + STAUT på laurdag.
Kjøp festivalpass her

---

>> Klassisk konsert med Distriktsmusikarane med gjest Eirik Fosstveit på kulturhuset torsdag 6. juni. Pris 200,-.
Les meir og kjøp billett til klassisk konsert her.

---

>> Ryfylkefest med FYK fredag 7. juni. Utedans i amfiet på kulturhuset. Pris: Earlybird 295,-. Etter 8. april: 350,-.
Les meir og kjøp billett til FYK her.

---

>> Ryfylkefest med The Rasing Steins og STAUT. Utedans i amfiet på kulturhuset. Pris: Earlybird 495,-. Etter 8. april: 595,-.
Les meir og kjøp billett til The Rasing Steins og STAUT her.

15. mars 2024